• B2B E-mailmarketing

B2B E-mailmarketing

B2B E-mailmarketing is de tool voor relatiebeheer en verkoop

B2B E-mailmarketing is dé tool om in contact te komen met klanten, reeds bestaand of prospects. Met B2B E-mailmarketing kan een specifieke doelgroep worden geïnformeerd of kunnen promotionele acties gedeeld worden. Zelfs relatieonderhoud is mogelijk. B2B E-mailmarketing als onderdeel van uw B2B Online Marketingstrategie kan veel betekenen voor uw bedrijf.

B2B E-mailmarketing zorgt voor een structurele flow aan bezoekers

Wij streven ernaar om onze klanten online succesvol te maken. En dat vergt meer dan alleen een mooie website of webshop. Ook al bouwen wij die natuurlijk ook graag voor u. Een B2B website of B2B webshop is pas succesvol als deze bijdraagt aan uw bedrijfsdoelstellingen. In veel gevallen moet een website leads genereren en een webshop verkoop realiseren. Om dit te realiseren zijn er natuurlijk bezoekers nodig. Veel bezoekers. En daar helpen wij u graag bij. Met behulp van online marketingactiviteiten, zoals B2B E-mailmarketing, zorgen wij voor een structurele flow aan kwalitatieve bezoekers

B2B E-mailmarketing is direct en persoonlijk

Met B2B E-mailmarketing kunt u heel direct en persoonlijk communiceren met ​uw doelgroep. Met B2B E-mailmarketing kunt u uw doelgroep bereiken, interesseren en activeren om een actie uit te voeren. Vanuit uw e-mail linkt u door naar uw B2B website of B2B webshop. Hierdoor kunt u door middel van B2B E-mailmarketing leads genereren of verkopen realiseren. Het is een manier om uw doelgroep aan te zetten tot een actie op een directe en persoonlijke manier. Zo kunt u een algemene mail sturen die al uw doelgroepen aanspreekt of u kunt segmenteren en meerdere persoonlijke mails versturen naar uw verschillende doelgroepen. B2B E-mailmarketing is dé tool om klanten en prospects te informeren, producten of acties te promoten, relaties met klanten te onderhouden en een expertstatus te creëren. 

Gebruik B2B E-mailmarketing voor het versturen van digitale updates

Een door ons veel gebruikte vorm van B2B E-mailmarketing is de maandelijkse digitale nieuwsbrief. Wij ontwikkelen de templates die passen bij uw huisstijl, maken koppelingen met back-end-systemen als CRM en ERP, vullen de nieuwsbrief met content en schrijven deze ook zelf. Ook houden we de resultaten bij en kijken we wat werkt, en wat niet. Zo wordt u volledig ontzorgt en zorgen wij ervoor dat u online resultaten kunt behalen door middel van B2B E-mailmarketing. Op deze manier kunt u ook uw doelgroep en hun interesses steeds beter leren kennen.

B2B E-mailmarketing? Wij regelen het voor u!

  • We analyseren hoe u B2B E-mailmarketing in kan zetten om nog succesvoller te worden

  • Uw B2B E-mailmarketing wordt constant geoptimaliseerd dankzij onze analyses

  • Wij schrijven de teksten, plaatsen de pagina’s, versturen de e-mail...

  • Kortom: Wij regelen het gehele proces voor u!

Als uw Online Business Partner denken wij graag strategisch mee over bedrijfsdoelstellingen, inhoud en conversie! Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies om de mogelijkheden van B2B E-mailmarketing te bespreken.

ONLINE SUCCES IS…
…HET BEHALEN VAN UW DOELSTELLINGEN

Bent u klaar om succesvol te starten met B2B Online Marketing?
Bent u klaar om succesvol te starten met B2B Online Marketing?
Bent u klaar om succesvol te starten met B2B Online Marketing? Download het E-book

Wat maakt Sigma Solutions uniek?

Snelle groei

U kunt gemakkelijk nieuwe aanbieders toevoegen aan uw platform. Zo remt de technologie uw groei niet!

Business Partner

Sigma Solutions is betrokken business partner. Vanuit die rol denken we mee in de strategische overwegingen van een digitaal platform.

Alles in één

Sigma Solutions is specialist in Strategie, UX, Online Marketing, Exploitatie en DevOps. Eén betrokken partner voor alle online activiteiten.

Teamlid afbeelding
Renzo KorverBusiness Development Manager

Vraag een adviesgesprek aan en krijg in 2 gesprekken antwoord op de volgende vragen:

  1. Welke kansen biedt de inzet van B2B E-mailmarketing mijn bedrijf?

  2. Wie zijn onze (online) concurrenten en hoe gaan wij het van hen winnen?

  3. Welke content, conversiemechanismen en functionaliteiten zorgen ervoor dat B2B E-mailmarketing bijdraagt aan de groei van ons bedrijf?

  4. Welke B2B E-mailmarketing middelen moeten wij inzetten om van onze B2B website een succes te maken?

Kennismaking aanvragen
Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer

E-book

Zo wordt uw website een lead generator 
In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

Download het E-book â€º