blogHeader

Creëer optimaal gebruiksgemak met een 'mijn' omgeving

donderdag 24 juni 2021 ·Leestijd: 2 minuten
contacteer auteur:

De online bezoeker wil maar één ding: gemakkelijk en snel worden voorzien in de informatiebehoeften. Gebruiksgemak is dan ook het sleutelwoord waarmee we de online bezoeker kunnen vasthouden!

Inzicht in de status

Stel: een klant heeft iets bij u besteld en zij zijn erg benieuwd wat de status is van die bestelling. Of zij willen graag te allen tijde zien welke producten en/of diensten u aanbiedt.  Dan is het prettig als zij constant op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken en de laatste ontwikkelingen. Een 'Mijn' omgeving portal is een persoonlijke pagina waarop de klant al deze informatie kan vinden. Eenmaal ingelogd zien zij direct de status van de bestelling, de kosten die zijn gemaakt, of een nieuw product al binnen is... kortom; de klant weet meteen waar zij aan toe is. 

Meerwaarde bieden met 'Mijn' omgeving portal

De online bezoeker kan kiezen uit ontzettend veel verschillende aanbieders. Zij zoeken naar die ene aanbieder die meerwaarde biedt. Door hen de mogelijkheid te geven tot een eigen omgeving, met inzicht in alle informatie die persoonlijke relevantie biedt, schenkt het bedrijf hen het vertrouwen waarnaar zij op zoek zijn. 

Producten en diensten gemakkelijk en snel afnemen

Is de klant zover dat zij graag een dienst of product wil afnemen? Dan willen zij geen omslachtig proces doorlopen. Binnen de 'Mijn' omgeving portal is het te doorlopen proces inzichtelijk en kunnen eventuele inschrijfformulieren gemakkelijk worden ingevuld. Dat is niet alleen prettig voor de klant! Ook medewerkers worden hierdoor ontzien. Zij hoeven niet langer gegevens over te nemen. Dat scheelt flink wat tijd en (eventuele) fouten met deze Customer Self Service functionaliteiten.

Met minder mensen toch 24/7 bereikbaar

Hoe vaak wordt de klantenservice gebeld met de vraag waar een pakketje blijft? Door de klant het gemak van een 'Mijn' omgeving portal te bieden kunnen zij het antwoord 24/7 vinden op al hun vragen op elk moment, via alle devices.  

Wij denken strategisch mee over bedrijfsdoelstellingen, inhoud en conversie

Bent u benieuwd hoe u uw klanten optimaal kan bedienen met een 'Mijn' omgeving portal? Wij staan voor u klaar met de inzichten en de uitvoering waarmee u uw doelgroep bereikt en uw klanten behoudt. 

  • Optimale snelle werking via alle devices
  • Wereldwijde snelle laadtijden
  • Geschikt voor alle talen

Aan de slag of meer weten over een 'Mijn' omgeving portal?

Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies.


Andere blogartikelen

Verschillen tussen Exact Online & Exact Globe Next
Geschreven door
op vrijdag 13 mei 2022
Exact is in Nederland de nummer één op het gebied van ERP software. Exact Online en Exact Globe Next zijn twee ERP-systemen van Exact die een grote diversiteit aan functionaliteiten bieden. Elk bedrijf is anders en daarom is het belangrijk dat u het verschil weet tussen de twee ERP-systemen van Exact.
Wat is CPQ?
Geschreven door
op dinsdag 10 mei 2022
Wat is CPQ?
Google shopping voor de B2B
Geschreven door
op maandag 9 mei 2022
B2B shopping advertenties worden steeds populairder. Hier liggen grote kansen om uw B2B voorraad onder aandacht te brengen en het verkeer naar uw B2B website te optimaliseren.
Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer

E-book

Zo wordt uw website een lead generator 
In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

Download het E-book ›