3 Retargeting / Remarketing Platformen header image

3 Retargeting / Remarketing Platformen

maandag 25 april 2016 ·Leestijd: 1 minuut
contacteer auteur:

Retargeting en Remarketing platformen bieden centrale beheer- en uitrolmogelijkheden van je campagnes. Lees hier over 3 veelgebruikte platformen.

1. Google Display Network

Google Display Network

Het Google Display Network (GDN) biedt adverteerders de laagdrempelige mogelijkheid om vanuit de Google AdWords beheeromgeving remarketing en remarketing for search campagnes op te zetten.

Enkele voordelen:

  • Laagdrempelig doordat er geen minimaal budget is.
  • Beheer vanuit de voor veel adverteerders bekende Google AdWords Managementconsole.

Enkele nadelen:

  • Het Google Display Network heeft in verhouding tot AdForm en Criteo een beperkte distributie.
  • Geen bereik op social media platformen zoals Facebook.

2. AdForm

Adform

AdForm biedt adverteerders een technisch platform om allerlei vormen van displaymarketing mee te managen.

Enkele voordelen:

  • Zeer groot netwerk, met onder andere social media platform als Facebook.
  • Biedt managed en self service dienstverlening.

Enkele nadelen:

  • Maandelijkse investering in software is fors.
  • Bereik netwerk is kleiner dan dat van Criteo.

3. Criteo

Criteo

Enkele voordelen:

  • Grootste bereik van alle retargeting platformen in de markt.
  • Biedt fully managed oplossing, waarbij de CPS leading is.

Enkele nadelen:

  • Alleen beschikbaar voor websites en webshops met meer dan 30.000 unieke sessies per maand.
  • Geen self service model.

Aan de slag met B2B Online Advertising?

Neem voor een inspirerend gesprek en een goede bak koffie contact met ons op! Dit kan via info@sigmasolutions.nl of telefoonnummer 072 5345 888.


Andere blogartikelen

B2B E-commerce… Wakker worden!
Geschreven door
op dinsdag 28 juni 2022
Veel B2B-bedrijven in blijven hangen in; nauwelijks vindbare, verouderde B2B e-commerce websites met minimale conversiemogelijkheden en een betreurenswaardige gebruikerservaring. Zonde!
B2B Leadgeneratie: Alles wat je altijd al wilde weten!
Geschreven door
op maandag 27 juni 2022
B2B online leadgeneratie is het proces van het identificeren van de ideale klanten voor uw product of dienst, en hen vervolgens overhalen tot aankoop. Het is een essentiële activiteit voor B2B sales- en marketingteams.
Wat maakt een B2B webshop succesvol?
Geschreven door
op zondag 26 juni 2022
De opmars van de B2B webshop neemt toe. Regelmatig krijgen wij de vraag of er een groot verschil is tussen een consumentgerichte webshop en een puur B2B gedreven webshop. In deze blog leggen wij u uit hoe een B2B webshop succesvol kan zijn en worden.
Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer

E-book

Zo wordt uw website een lead generator 
In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

Download het E-book â€º