Dirk Hollenberg

Stagiair Webmaster
  • teamMember photo

    Blogs van Dirk

    • Google shopping voor de B2B

      Google shopping wordt steeds populairder onder B2B bedrijven. Het tabblad Google Shopping is een plek geworden waar gebruikers eenvoudig naar toe kunnen gaan om producten te onderzoeken en te kopen. H ...

      Bekijk het artikel

      09 mei 2022

    • B2B marketing in de industrie

      Marketing is een van de belangrijkste pijlers voor ieder industrie of productiebedrijf. Het bestaat al een lange tijd, maar traditionele marketing wordt gestaag en zeker vervangen door onlin ...

      Bekijk het artikel

      02 mei 2022

    • De voordelen van B2B e-mailmarketing

      Dagelijks zijn er meer dan 4 miljard gebruikers actief op een e-mailaccount. Mensen checken hun e-mail iedere dag. B2B bedrijven kunnen e-mailmarketing gebruiken om producten en diensten te promoten. ...

      Bekijk het artikel

      26 april 2022

    • Wat is een B2B product configurator?

      Een B2B product configurator is een stuk software dat door fabrikanten wordt gebruikt. Deze software geeft productregels weer die door de gebruiker moeten worden ingevoerd om te kunnen worden afgewerk ...

      Bekijk het artikel

      19 april 2022

    • De voordelen van B2B LinkedIn Ads

      LinkedIn is het professionele platform voor zakelijk gebruik. Het bedrijf noemt zichzelf het grootste netwerkplatform ter wereld. Het aantal dagelijkse actieve gebruikers op LinkedIn is dit jaar met 8 ...

      Bekijk het artikel

      12 april 2022

    • Wat is B2B SEA?

      De term SEA staat voor search engine advertising. Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of een grote organisatie met B2B SEA kun je eenvoudig de juiste doelgroep bereiken. Een goede positie ...

      Bekijk het artikel

      07 april 2022

    • Welke vragen stelt u aan een B2B portal bouwer?

      De verwachtingen van klanten worden steeds hoger. Bedrijven moeten snel handelen en het optimaliseren van het gebruikersgemak is van groot belang. Kopers oriënteren zich steeds vaker online alvorens e ...

      Bekijk het artikel

      29 maart 2022

    • De belangrijkste Google Ranking factoren

      Een hoge score in Google resulteert in een betere zichtbaarheid van een bedrijf, wat zorgt voor meer bezoekers op de website. Bedrijven kunnen hoger komen in Google doormiddel van SEO, door actief de ...

      Bekijk het artikel

      22 maart 2022

    • De belangrijkste Google Ranking factoren

      Een hoge score in Google resulteert in een betere zichtbaarheid van een bedrijf, wat zorgt voor meer bezoekers op de website. Bedrijven kunnen hoger komen in Google doormiddel van SEO, door actief de ...

      Bekijk het artikel

      22 maart 2022

    • B2B E-commerce trends in 2022

      De B2B e-commerce maakt snelle ontwikkelingen door. Uit een onderzoek van Mckinsey en Company is gebleken dat het coronavirus de digitale transformatie met 5 jaar heeft versneld. In deze blog komen &n ...

      Bekijk het artikel

      15 maart 2022

    • Voor en nadelen van B2B Google Analytics

      Google Analytics is een tool om inzicht te verkrijgen in de activiteiten van bezoekers op uw website. Deze tool verzameld gegevens en statistieken om dit vervolgens overzichtelijk te weergeven. H ...

      Bekijk het artikel

      15 maart 2022

    • Voor en nadelen van B2B Google Analytics

      Google Analytics is een tool om inzicht te verkrijgen in de activiteiten van bezoekers op uw website. Deze tool verzameld gegevens en statistieken om dit vervolgens overzichtelijk te weergeven. H ...

      Bekijk het artikel

      15 maart 2022

    Bel 072 5345 888
    Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer

    E-book

    Zo wordt uw website een lead generator 
    In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

    Download het E-book ›