• B2B Conversie Optimalisatie

B2B Conversie Optimalisatie

Actiegerichte websites voor de doelgroep

Investeren in een website is pas rendabel als deze daadwerkelijk wordt gebruikt. Maar hoe creëert u een website waar de doelgroep graag komt? Het is een vraag die veel ondernemers zich stellen. Conversie is het toverwoord. Hoe meer conversie binnen uw online omgeving, hoe meer leads, hoe meer business.

Haal alles uit uw website

Conversie is de mate waarin bezoekers doen waar u om vraagt. Denk bijvoorbeeld aan het invullen van een contactformulier, het aanvragen van advies of het downloaden van een brochure of e-book. De juiste instellingen, een goed design en een logische volgorde in content is essentieel om de conversie van uw website te verhogen. Daarnaast zullen er strategisch geplaatste call to actions (CTA's) op uw website moeten staan. Zonder deze CTA's weet een bezoeker namelijk niet hoe hij of zij moet converteren en wordt de bezoeker ook niet aangezet tot het doen van een conversie.  

Voorbeelden van conversie:

  • Het invullen van een formulier
  • Een vastgesteld aantal minuten aanwezig op een bepaalde pagina
  • Een vastgesteld aantal minuten op de website zijn
  • Contact met u opnemen (mail, telefoon)
  • Een daadwerkelijke aankoop doen

Kortom: Hoe beter de conversie, hoe beter de resultaten van uw website.

Tijd om conversie te verhogen!

Wij analyseren de elementen die nodig zijn om de conversie  van uw website te verhogen. Onze specialisten analyseren uw website, vinden de verbeterkansen en voeren deze uit! Denk hierbij aan:

  • Het ontwerp van een website met de beleving van de bezoeker als uitgangspunt
  • Een gebruiksvriendelijke website
  • Check van de laadtijden, en snelheid (bijvoorbeeld met Google PageSpeed Insights)
  • Call to actions op de juiste plekken
  • Relevante content, zodat de online bezoeker niet afhaakt
  • En nog veel meer!

De verbeteringen die wij uitvoeren aan uw website zullen ervoor zorgen dat de klantreis geoptimaliseerd wordt. De klant zal beter kunnen vinden waar hij of zij naar opzoek is en zal beter inzicht hebben in wat uw bedrijf voor de klant kan betekenen.  

Het totaalpakket

Bij ons stopt het niet bij het verhogen van uw conversie. Als Online Business Partner denken wij strategisch mee over uw bedrijfsdoelstellingen, inhoud en conversie. Deze plannen werken wij vervolgens ook volledig voor u uit. Bij dit proces zijn wij erg betrokken en doen wij er alles aan om online resultaten voor uw bedrijf te realiseren. Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies.
 

Teamlid afbeelding
Renzo KorverBusiness Development Manager

Vraag een adviesgesprek aan en krijg in 2 gesprekken antwoord op de volgende vragen:

  1. Welke kansen biedt de inzet van B2B Conversie Optimalisatie mijn bedrijf?

  2. Wie zijn onze (online) concurrenten en hoe gaan wij het van hen winnen?

  3. Welke content, conversiemechanismen en functionaliteiten zorgen ervoor dat B2B Conversie optimalisatie bijdraagt aan de groei van ons bedrijf?

  4. Welke B2B Conversie Optimalisatie middelen moeten wij inzetten om van onze B2B website een succes te maken?

Kennismaking aanvragen
Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer

E-book

Zo wordt uw website een lead generator 
In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

Download het E-book â€º