Content Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Met content zoekmachineoptimalisatie zorgen wij ervoor dat een website of webwinkel de informatie bevat waarnaar suspects, prospects en klanten op zoek zijn. En dat deze op informatie zo gepubliceerd is dat deze een optimale positie binnen de zoekmachines krijgt.

Aanpak Content Zoekmachineoptimalisatie

  1. Workshop Content Zoekmachineoptimalisatie;
  2. Zoekwoordenonderzoek;
  3. 0-meting;
  4. SEO Copywriting / Contentproductie (in nauwe samenwerking tussen opdrachtgever, Sigma Solutions en eventueel externe tekstschrijvers en vertalers) en indien nodig Technische Zoekmachineoptimalisatie.
  5. Rapporteren en optimaliseren. Waarbij content zoekmachineoptimalisatie kan worden ondersteund met onder andere Google AdWords en Linkbuilding.

Belangrijke Elementen Content Zoekmachineoptimalisatie

Belangrijke elementen van content zoekmachineoptimalisatie zijn:

  • Zoekwoorden en synoniemen;
  • Zoekvolume en concurrentiepositie;
  • Contentmodel;
  • Titles, metadescriptions, meta keywords, H1, H2;
  • Keyword density;
  • Tooling: bijvoorbeeld MOZ.com, Google Webmaster Tools
Bel 072 5345 888
Meer dan 40 bedrijven vertrouwen op ons
Onze Middelen en Technologieën
microsoft silver partner
Adobe partner
fd-gazellen-2018.jpg
Google analytics
partners-logo.jpg
Op de hoogte blijven?

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze activiteiten

E-book

Zo wordt uw website een lead generator:
In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

Download het E-book »

E-book

Zo wordt uw website een lead generator 
In 3 stappen uw website van visitekaartje naar salesfunnel

Download het E-book ›