Contentmarketing

Contentmarketing

Klantbinding en -behoud door kennisdeling

Nuttige informatie

Uw klant gaat proactief op zoek naar informatie en is niet snel geneigd om in te gaan op verkoopargumenten die hem worden opgedrongen. Waar hij wel behoefte aan heeft is nuttige informatie zoals datasheets, business cases en veiligheidstips.

Deel en borg uw kennis

In uw bedrijf is door de jaren heen veel kennis binnengehaald en ontwikkeld. Deze informatie is vaak opgeslagen in de hoofden van ervaren medewerkers. Tijd dus om deze kennis te benutten en te borgen! Daar komt contentmarketing om de hoek kijken. Het is dus geen middel om enkel uw producten of diensten te promoten. Het is een manier om in contact te komen met uw doelgroep en hen aan uw bedrijf te binden. Hoe? Door deze relevante informatie en kennis met hen te delen.

Wij helpen bij de vertaalslag

Alle benodigde kennis heeft u in huis. Het zit in het hoofd van uw medewerkers, het staat op uw website(s), in uw brochures, catalogi en productdatasheets. Het is aan ons om die kennis te vertalen naar diverse contentvormen, zoals blogs, infographics, brochures, referenties, nieuwsberichten, foto’s, Tweets en LinkedIn-updates, en te verspreiden.

ONLINE SUCCES IS…
…KLANTEN BINDEN EN BEHOUDEN

Bel 072 5345 888
Meer dan 40 bedrijven vertrouwen op ons
allrig.jpg
aliancys.jpg
eriks.jpg
heinen_en_hopman.jpg
handicare_stairlifts.jpg
Onze Middelen en Technologieën
Microsoft partner
Adobe partner
Asp dotnet
Google analytics
Google adwords
TelefoonE-mail