B2B Lead Generatie

De B2B Leadgeneratie specialisten van Sigma Solutions zorgen ervoor dat het internetkanaal optimaal bijdraagt aan de groei van uw business.

Er zijn enkele belangrijke verschillen tussen B2C Leadgeneratie en B2B Leadgeneratie. Enkele voorbeelden:

  • Lead time, die is bij B2B vaak een stuk langer dan bij B2C.
  • Potentiele omzet, die is bij B2B vaak een stuk hoger dan bij B2C.

Door de jarenlange ervaring die de online marketeers van Sigma Solutions met B2B Leadgeneratie hebben weten zij optimaal rendement te realiseren voor onze opdrachtgevers. Dit optimale rendement realiseren zij door onder andere:

  • Een optimale mix aan online marketing middelen in te zetten, zoals bijvoorbeeld zoekmachineoptimalisatie, e-mailmarketing en Google Adwords
  • Het korte en lange termijn effect van de online marketing middelen inzichtelijk te maken met op maat ingerichte rapportages die uitgaan van de volledige sales-cyclus van onze B2B opdrachtgevers.

Indien mogelijk en door onze opdrachtgevers gewenst zorgen wij ervoor dat de lead time van online leads omlaag gaat.

Bel 072 5345 888
Meer dan 40 bedrijven vertrouwen op ons
Allrig is de alles in een leverancier binnen de energie-industrie
Aliancys is een toonaangevend wereldwijd bedrijf actief in de verkoop van kwaliteitsharsen
ERIKS is een toonaangevende en innovatieve leverancier aan de procesindustrie en aan machinebouwers, die zowel de rol van specialist als die van brede MRO-leverancier vervult
Industrieel dienstverlener Heinen & Hopman Engineering uit Bunschoten is dé wereldwijde specialist op het gebied van klimaatbeheersing
Handicare is een internationale organisatie die ouderen helpt om hun dagelijks leven gemakkelijker te maken door het produceren van hoogwaardige trapliften
Onze Middelen en Technologieën
microsoft silver partner
Adobe partner
fd gazellen 2017
Google analytics
partners-logo.jpg
TelefoonE-mail

whitepaper-customer-selfservice-1.png

Bedien uw klanten optimaal met customer selfservice

Download de whitepaper