Over de Helpdesk van Sigma Solutions

Geschreven door: op dinsdag 27 oktober 2015

Leestijd:

De Sigma Solutions helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 08:30 – 17:30 uur op het e-mailadres help@sigmasolutions.nl.  Onze deskundige medewerkers staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden, storingen op te lossen en om advies te geven over onze producten en diensten.

helpdesk.jpg

Wat zet ik precies in mijn e-mail?

Wanneer u uw melding zo duidelijk mogelijk omschrijft, maakt u het onze medewerkers makkelijker om iets op te pakken en op te lossen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de stappen die u heeft doorlopen, een screenshot van het betreffende verzoek, de browser waarin u aan het werk bent of een link naar de pagina.

Wat is een verschil tussen een Incident en een Change?

Incident

Een incident is een bug, iets wat stuk gaat op uw website. Bijvoorbeeld een formulier die niet meer werkt of als het wijzigen van content niet meer lukt. Het resetten van een wachtwoord is geen incident maar een change.

Change

Een change is een wijziging. U doet een verzoek tot aanpassing van een huidige functionaliteit. Changes zijn geen oplossingen voor incidenten, naar kunnen wel nodig zijn om structurele problemen op te lossen.

Wat gebeurt er als er een melding binnenkomt?

De helpdesk mailbox wordt gedurende de hele werkdag in de gaten gehouden. Bij binnenkomst registreren onze medewerkers uw e-mail in ons helpdeskportal. Op dat moment wordt er een nummer aan gekoppeld wat u terugvindt in de reactie op uw e-mail. U ontvang een ontvangstbevestiging of misschien wel gelijk een oplossing van uw probleem. Het zou ook kunnen dat er verzocht wordt om het versturen van meer informatie.

Spoed

Bij spoed adviseren wij om naast het sturen van een e-mail, ook altijd even te bellen. Op deze manier weet u zeker dat wij uw probleem zo snel mogelijk oppakken. Onder spoed verstaan wij een website of webshop die niet meer bereikbaar is, het onmogelijk maken van een bestelling op een webshop of het doen van een offerteaanvraag op uw website of webshop werkt niet. Kortom het primaire proces werkt niet meer.

Service Level Agreement

Het is mogelijk om afspraken te maken over reactietijden. Voor de voorwaarden verzoeken wij u hierover telefonisch contact op te nemen met telefoonnummer 072-5345888.


Andere blogartikelen

  • Til uw bedrijf naar een hoger plan met klantinzicht

    Geschreven door: op vrijdag 23 februari 2018

    80% van de CEO’s vindt de eigen organisatie klantgericht, slechts 8% van de klanten is het daarmee eens (Steven van Belleghem). In deze tijd van digitalisering is de klant kritischer dan ooit. Info ...

    Bekijk het artikel »
  • Css grid

    Geschreven door: op dinsdag 20 februari 2018

    Css grid is een vernieuwende manier voor het indelen van content op website pagina’s. Met behulp van css wordt de uiterlijk van een website bepaald. Doormiddel van een grid is het mogelijk om gemakkel ...

    Bekijk het artikel »
  • CSS vendor prefixes

    Geschreven door: op dinsdag 20 februari 2018

    Bij CSS is het voor een aantal stijl regels mogelijk om aan te geven in welke browser deze gebruikt moet worden. Hiervoor wordt het type browser toegevoegd voor de stijl regel. Dit wordt een prefix (o ...

    Bekijk het artikel »
Bel 072 5345 888
Meer dan 40 bedrijven vertrouwen op ons
Allrig is de alles in een leverancier binnen de energie-industrie
Aliancys is een toonaangevend wereldwijd bedrijf actief in de verkoop van kwaliteitsharsen
ERIKS is een toonaangevende en innovatieve leverancier aan de procesindustrie en aan machinebouwers, die zowel de rol van specialist als die van brede MRO-leverancier vervult
Industrieel dienstverlener Heinen & Hopman Engineering uit Bunschoten is dé wereldwijde specialist op het gebied van klimaatbeheersing
Handicare is een internationale organisatie die ouderen helpt om hun dagelijks leven gemakkelijker te maken door het produceren van hoogwaardige trapliften
Onze Middelen en Technologieën
microsoft silver partner
Adobe partner
fd gazellen 2017
Google analytics
Google adwords
TelefoonE-mail

whitepaper-customer-selfservice-1.png

Bedien uw klanten optimaal met customer selfservice

Download de whitepaper